Üstad hiç unutmam .Show tv haberiydi sanırım.Yaşlı bir kadının kapısının zilini 2 kişi çalmış demişki ; Bizi Allah Teala yolladı , senin altınlarına ihtiyacı var .
Kadın da hepsini vermiş . Buda mı olur deme bence.
Üstad hiç unutmam .Show tv haberiydi sanırım.Yaşlı bir kadının kapısının zilini 2 kişi çalmış demişki ; Bizi Allah Teala yolladı , senin altınlarına ihtiyacı var .
Kadın da hepsini vermiş . Buda mı olur deme bence.
hatta biri ben meleğim diyor bana dokundu diyor, içim böyle bir garip oldu falan diyor