• 25-07-2025, 01:44:21
    #10
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi en azından arayıp konuşalım diye önce onay bekliyor. Geçen gece 01.30 da destursuz direkt arayan oldu beni. Dedim saatin farkında mısın? Yok diyor bide gülüyor pişmiş kelle. Allah sonlarını iyi etsin ne diyelim.
    Valla hocam ya bu kacıncı saymadım bile benide öyle arayanlar oldu. Allahtan sadece wp var normale kapalı
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ap yazılım'daki AP'yi çok yanlış anlamış hocam
    Kafalar pırıl pırıl 😂😂
  • 25-07-2025, 01:45:23
    #11
    ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Miilet sıyırdı kafayı yemin ederim 😂

    asjdhasldkaslbdjasbdjasd
    Hocam merak ettim aw, arayıp bi konuşşak mı topluca telekonferans yaparak Arkadaş bi far görmüş tavşan gibi kala kalsın
  • 25-07-2025, 01:46:26
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ya bu kacıncı saymadım bile benide öyle arayanlar oldu. Allahtan sadece wp var normale kapalı

    Kafalar pırıl pırıl 😂😂
    hadi ben Almanya'dayım. Zaten normalden araması yemez O faturayı ödeyebilecek kafa da yoktur onda. Adam uluslararası fantazi peşinde
  • 25-07-2025, 01:46:30
    #13
    Selam olsun,

    Konusuz olması tedirgin edici elbette
  • 25-07-2025, 01:46:55
    #14
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asjdhasldkaslbdjasbdjasd
    Hocam merak ettim aw, arayıp bi konuşşak mı topluca telekonferans yaparak Arkadaş bi far görmüş tavşan gibi kala kalsın
    R10 Cemiyeti diye grup kurup ekliyelim 😂. Adama istikrarınıda kaybetmiyor ya
  • 25-07-2025, 01:48:37
    #15
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ben Almanya'dayım. Zaten normalden araması yemez O faturayı ödeyebilecek kafa da yoktur onda. Adam uluslararası fantazi peşinde
    Bunlara konum lokasyonda fark etmez hocam
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Konusuz olması tedirgin edici elbette
    Evet evet direttim ama söylemedi soyleseydi bi şans veriridik 😂
  • 25-07-2025, 01:50:32
    #16
    ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Cemiyeti diye grup kurup ekliyelim 😂. Adama istikrarınıda kaybetmiyor ya
    Kahveyi püskürttüm Zaaaaaa
  • 25-07-2025, 01:51:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Havalar sıcak dayıları geceleri ateş basmış ahahahaha
  • 25-07-2025, 01:52:48
    #18
    o kadar çok manyak var ki. müzik sayfam var bi tane. ismail yk paylaşmıştım. kadının biri mesaj yazmıs bana. bi ton küfür etmiş. o benim kocam nerden izin aldında paylaştın diyor. bi ton küfür edip engellemiş beni.
    iq düşüklüğü çoktu ama deliliğe doğru giden bir kitle var ne yazıkki.