OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi en azından arayıp konuşalım diye önce onay bekliyor. Geçen gece 01.30 da destursuz direkt arayan oldu beni. Dedim saatin farkında mısın? Yok diyor bide gülüyor pişmiş kelle. Allah sonlarını iyi etsin ne diyelim.
Valla hocam ya bu kacıncı saymadım bile benide öyle arayanlar oldu. Allahtan sadece wp var normale kapalı
OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ap yazılım'daki AP'yi çok yanlış anlamış hocam
Kafalar pırıl pırıl 😂😂