• 05-09-2009, 16:15:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/maxigeyiq/369727-omegle.html Ufuğun bu konuda vermiş olduğu siteye az önce girdim ve olanlar.


    Stranger: hii

    You: hi

    You: how r u

    Stranger: fine u?

    Stranger: and u m or f?

    You: fine

    You: m

    You: u?

    Stranger: ı am tro

    Stranger: wanna ***?

    Stranger: married?

    You: single

    Stranger: ı am bisex

    You: hmm

    You: where u from

    Stranger: france u?

    You: turkey

    You: how old r u

    Stranger: ı know turkish

    Stranger: senn yaş kaş

    You: 19 sen

    Stranger: 35

    You: ne zaman öğrendin türkçe

    Stranger: 1 yıl türkiyede kaldm

    Stranger: uzun zamn olü

    Stranger: oldü

    You: anladım

    Stranger: tro sewer msn

    You: *********


    Stranger: bu ne

    You: msn

    Stranger: ben like kız

    Stranger: sende kiz msn si var mi

    You: fransada çok kız var türkiyedekileri boşver

    Stranger: noo

    Stranger: varmi?

    You: yok

    Stranger: yhanks


    kötü yorum yapanın
  • 05-09-2009, 16:20:39
    #2


    ben biliyor türkçe
  • 05-09-2009, 16:38:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    iyi kafalamışlar...

    Fransız, ş harfi var yazdıklarında.
  • 05-09-2009, 16:41:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    türkçe karakterleri nasıl yazıyor?

    biri yemiş seni
  • 05-09-2009, 16:45:03
    #5
    ava giderken avlanmışsın
  • 05-09-2009, 16:54:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Birdaha baktım da,

    Stranger: tro sewer msn
    You: *********
    Stranger: bu ne
    You: msn


    tro sever misin demiş msn vermişsin. Evet severim ekle anlamında mı??
  • 05-09-2009, 17:15:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    keklemişler dostum
  • 05-09-2009, 17:17:29
    #8
    Üzümlü kek olmuş
  • 05-09-2009, 17:45:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    o da bişey mi daha sonraki konuşmaları göndersem şok olursunuz küfür ettim gavur diye Türk çıktı