• 06-09-2009, 01:44:49
    #10
    Gavurum diyo türkçeyi geçtim bari ingilizceyi dogru yazsaydı.


    Stranger: yhanks
  • 06-09-2009, 22:21:17
    #11
    adam keklemiş seni bilader.
  • 06-09-2009, 23:53:19
    #12
    + Ben
    - karşı taraf

    +where are you from ?
    - Turkey and you ?
    + England, do you speak english ?
    - no
    + O zaman türkçe konuşalım

    Türklere bu muhabbeti yapıyorum genelde
  • 10-09-2009, 23:29:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Türkler'den başka kimse MSN'i mesene diye okumaz ve sende kız msnsi var mı diye soru sormaz
  • 11-09-2009, 01:30:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    + Ben
    - karşı taraf

    +where are you from ?
    - Turkey and you ?
    + England, do you speak english ?
    - no
    + O zaman türkçe konuşalım

    Türklere bu muhabbeti yapıyorum genelde
    hahahah
  • 13-09-2009, 06:22:45
    #15
    Ava giderken, avlanmışsın.
  • 13-09-2009, 14:05:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sonrasında ardı ardına buldum kızları bitane bursada yaşayan yabancı buldum o günün akşamında buluştum
  • 13-09-2009, 14:22:10
    #17
    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonrasında ardı ardına buldum kızları bitane bursada yaşayan yabancı buldum o günün akşamında buluştum

    Güzelmiydi bari Değdimi okadar uğraşa
  • 13-09-2009, 14:50:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelmiydi bari Değdimi okadar uğraşa
    çok güzel opera yapıyordu ah uh seslerinden