eşşek şansı diye buna derim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
eşşek şansı diye buna derim
19
●
551
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
eşşek şansı diye buna derim
1
2
3
06-09-2009, 01:44:49
#10
Avdens
Gavurum diyo türkçeyi geçtim bari ingilizceyi dogru yazsaydı.
Stranger: yhanks
06-09-2009, 22:21:17
#11
netadam
adam keklemiş seni bilader.
06-09-2009, 23:53:19
#12
DerbedeL
+ Ben
- karşı taraf
+where are you from ?
- Turkey and you ?
+ England, do you speak english ?
- no
+ O zaman türkçe konuşalım
Türklere bu muhabbeti yapıyorum genelde
10-09-2009, 23:29:17
#13
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Türkler'den başka kimse MSN'i mesene diye okumaz ve sende kız msnsi var mı diye soru sormaz
11-09-2009, 01:30:51
#14
Markers24
Üyeliği durduruldu
Alıntı
+ Ben
- karşı taraf
+where are you from ?
- Turkey and you ?
+ England, do you speak english ?
- no
+ O zaman türkçe konuşalım
Türklere bu muhabbeti yapıyorum genelde
hahahah
13-09-2009, 06:22:45
#15
SuSohbet
Ava giderken, avlanmışsın.
13-09-2009, 14:05:39
#16
bronx
Üyeliği durduruldu
sonrasında ardı ardına buldum kızları
bitane bursada yaşayan yabancı buldum o günün akşamında buluştum
13-09-2009, 14:22:10
#17
FOX
bronx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sonrasında ardı ardına buldum kızları
bitane bursada yaşayan yabancı buldum o günün akşamında buluştum
Güzelmiydi bari
Değdimi okadar uğraşa
13-09-2009, 14:50:10
#18
bronx
Üyeliği durduruldu
HyperFt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzelmiydi bari
Değdimi okadar uğraşa
çok güzel opera yapıyordu ah uh seslerinden
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler