https://www.r10.net/profil/185505-emersoft.html
R10 böyle anılmamalı
14
●1.020
- 27-04-2025, 20:53:18Yorumu yapan kullanıcı:Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
w0fly.js
Biyografisinde kullanıcı adı yazıyor, profili:
https://www.r10.net/profil/185505-emersoft.html
Mağduriyet yaşattığı için banlanmış:
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1086271719
Utanmadan R10'u kötülüyor - 27-04-2025, 21:15:40Konu sadece paranın alıp gidilmesi değil, parayı veriyoruz zamanımızı kaybediyoruz 5-10 gün sonra iade olduğunda (-)Trade'lerimiz de siliniyor kullanıcıya attığımız olan bizim zamanımıza oluyorjahrobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 21:42:42son zamanlarda çok fazla üye olan insanlar görüyorum ve dolandırıcılık olayları hep yeni üyelerden geliyor maalesef bence davetiye yollayan hesaplarda incelemeye alınmalı daha yeni bir dolandırıcılık olayı daha gördüm konu olarak r10 da 2020 den beri varım ve benden eski üyelerde var ancak son zamanlarda çok fazla şikayet var yönetimin buna bir çözüm bulması lazım.
- 27-04-2025, 23:41:40Sadece yorum yazan değil sanki sayfa admini'de yanık gibi biraz?
