Son zamanlar da çoğalan bir olay var. Yazılım veya proje isteyen kişilere hepsinin gönderilerine ulaşın yapalım diyorlar. Günde neredeyse 10 gönderiye yazıyorlar bunu. Sonra bir çok kişiden bir miktar para toplayınca ne foruma giriliyor ne de adamlara cevap veriyor forum da sadece banlamak zorunda kalıyor. Bence foruma bir aracılık sistemi getirilmesi lazım.
Konu sadece paranın alıp gidilmesi değil, parayı veriyoruz zamanımızı kaybediyoruz 5-10 gün sonra iade olduğunda (-)Trade'lerimiz de siliniyor kullanıcıya attığımız olan bizim zamanımıza oluyor