• 21-04-2025, 12:52:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar pos cihazı için Bir banka ile anlaştım aylık 450tl pos bakım ücreti alacakları yerde ha bire hesaptan para çekiyor


    2356tl pos satışım oldu hesabıma 256tl yattı zaten o da %10KDV kesintisi stopajı bile kalmadı. Esnaf ne kazanıyor ki 2100tlsini kendinize alıyorsunuz
    sizdeki durumlar nedir
  • 21-04-2025, 12:59:37
    #2
    Karekod çok fazla tutmuş. O ekstra hizmet sanırım. Enpara'nın vs. bu hizmetleri daha uygundu sanki.
  • 21-04-2025, 13:05:44
    #3
    Bankayla konuşun siz ödemeyi direkt onlara verin, insafa gelir hayır yapmak isterlerlersede size arada bir para verirler işte
  • 21-04-2025, 13:29:32
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Yazarkasa fırlat