Merhaba arkadaşlar pos cihazı için Bir banka ile anlaştım aylık 450tl pos bakım ücreti alacakları yerde ha bire hesaptan para çekiyor


2356tl pos satışım oldu hesabıma 256tl yattı zaten o da %10KDV kesintisi stopajı bile kalmadı. Esnaf ne kazanıyor ki 2100tlsini kendinize alıyorsunuz
sizdeki durumlar nedir