kardeş sana şöyle bir öneride bulunabilirim bütçen varsa bu oda temizleyecisi ve ısıtıcısı alabilirsin odayı çok güzel ısıtıyor kışın atletle duruyordum hem temizler hem ısıtır yazınca sogutur çok güzel ben 3 yıl önce almıştım uygundu şimdi kaç bin lira bilmiyorum ama imkanın varsa al derim sadece kendi odanda kullan birazcık fazla elektrik yakar 3 çalışması var 1 yavaş 2 orta 3 hızlı ortada bırakabilirsin içerisinin durumuna göre 1'e bile çekebilirsin.