• 27-02-2025, 17:56:43
    #1
    Oda baya soguktu bende mutfaga gittim baktım buradaki kavanoza sıcak su mu koysam dedim başta dedim olmaz diye ama denedim.

    Şuan icin ısıtıyor beni 😃
    Üşüdükçe elliyorum, sarılıyorum kavanoza gayet de güzel oldu bence.
  • 27-02-2025, 17:59:34
    #2
    Sıcak su torbası alsana hocam kavanoz neye yarayacak. En fazla 10 dakika.
  • 27-02-2025, 18:02:50
    #3
    Hocam "sıcak su torbası" diye bir ürün buldum adam sizin fikrinizi çalıp piyasaya ürün çıkartmış.
  • 27-02-2025, 18:03:18
    #4
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak su torbası alsana hocam kavanoz neye yarayacak. En fazla 10 dakika.
    hocam öylesine yaptım aslında bunu aklıma dediğiniz gibi birşey geliyor
  • 27-02-2025, 18:04:08
    #5
    isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "sıcak su torbası" diye bir ürün buldum adam sizin fikrinizi çalıp piyasaya ürün çıkartmış.
  • 27-02-2025, 18:04:46
    #6
    Zetta Digital
    isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "sıcak su torbası" diye bir ürün buldum adam sizin fikrinizi çalıp piyasaya ürün çıkartmış.

    https://www.youtube.com/watch?v=xJT_2j23MPA
  • 27-02-2025, 18:05:02
    #7
    kardeş sana şöyle bir öneride bulunabilirim bütçen varsa bu oda temizleyecisi ve ısıtıcısı alabilirsin odayı çok güzel ısıtıyor kışın atletle duruyordum hem temizler hem ısıtır yazınca sogutur çok güzel ben 3 yıl önce almıştım uygundu şimdi kaç bin lira bilmiyorum ama imkanın varsa al derim sadece kendi odanda kullan birazcık fazla elektrik yakar 3 çalışması var 1 yavaş 2 orta 3 hızlı ortada bırakabilirsin içerisinin durumuna göre 1'e bile çekebilirsin.

    2000 Serisi 3'ü 1 Arada Hava Temizleyici, Fan ve Isıtıcı AMF220/15 | Philips
  • 27-02-2025, 18:06:51
    #8
    Asıl merak ettiğim kategori Sorum Var olduğu için bu konudaki soru ne mesela sanki bana Maxi Geyik konusu gibi geldi.
  • 27-02-2025, 18:07:54
    #9
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl merak ettiğim kategori Sorum Var olduğu için bu konudaki soru ne mesela sanki bana Maxi Geyik konusu gibi geldi.
    yanlışlıkla buraya açtım hocam :d