Oda baya soguktu bende mutfaga gittim baktım buradaki kavanoza sıcak su mu koysam dedim başta dedim olmaz diye ama denedim.

Şuan icin ısıtıyor beni 😃
Üşüdükçe elliyorum, sarılıyorum kavanoza gayet de güzel oldu bence.