Bu arkadaşa noldu, evlenebildi mi? :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu arkadaşa noldu, evlenebildi mi? :D
11
●
950
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu arkadaşa noldu, evlenebildi mi? :D
1
2
07-01-2025, 10:59:20
#1
aglooka
Takvime not almışım, görünce hatırladım ancak konu kilitlenmiş maalesef. Bu abimiz evlenebildi mi bilen duyan var mı?
-----
07-01-2025, 11:04:08
#2
VektorMedya
Tek böbrek ülkeye geri dönmezse iyi Allah mesut etsin
07-01-2025, 11:05:46
#3
_Forbidden_
Hayal dünyasında yaşayan bir arkadaş umarım geç olmadan gözünü açar.
07-01-2025, 11:07:03
#4
FireRox
OLaya bak, ben de merak ettim acaba ne yapıyorlar şimdi
07-01-2025, 11:08:43
#5
aglooka
_Forbidden_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayal dünyasında yaşayan bir arkadaş umarım geç olmadan gözünü açar.
konuda çok fazla insan uyarmıştı kendisini ama o uyaranları cahil ve çocukça diye nitelendirmişti. o yüzden çok merak ettim açıkçası
07-01-2025, 11:09:01
#6
controlz
umarım böyle karşılanmıştır
https://x.com/ajansabluka/status/1861372545817100780
07-01-2025, 11:10:11
#7
altnk
Yerimi aldım bekliyorum bende
07-01-2025, 11:16:11
#8
reallegal
Instagram mavi tik✅
2 gündür aktif değil inşallah böbrekler gitmemiştir
07-01-2025, 11:46:36
#9
telefourvision
Durduk yere ben de merak ettim şimdi. Açmayın kardeşim böyle konular (!)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler