ikramiye çıktı sonunda - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ikramiye çıktı sonunda
9
●
1.168
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ikramiye çıktı sonunda
1
2
01-01-2025, 01:23:01
#1
fatih000
450 tl.
nereden alıyoruz
01-01-2025, 01:23:23
#2
JokerTR
bana amorti cıktı 600 tl ceyrek nerde alacam bilemedim
01-01-2025, 01:27:18
#3
tanereker
fatih000 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
450 tl.
nereden alıyoruz
JokerTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana amorti cıktı 600 tl ceyrek nerde alacam bilemedim
bileti aldığınız yerden, seyyar aldıysanız başka bilet satan yerlerden birine sorun
01-01-2025, 01:34:09
#4
Muteber
almadım, bilet parası kazandım
01-01-2025, 01:36:27
#5
Jonezz
01-01-2025, 01:51:12
#6
depresanz
Büyük çıkmış mahallemden birine. Sokakları geziyorum kutlama falan var mı diye 😂
01-01-2025, 01:55:52
#7
Sorudata
450 TL lik ikramiye yok. bi yanlışlık olmasın ?
01-01-2025, 02:53:57
#8
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ciddi rakam kazanan var mı şundan. Hiç almadım babam alırdı 5-6 tane anca amorti çıkardı
01-01-2025, 03:53:39
#9
Blackbirdtech
1200 çeyrek de bana çıktı, idda ve sayısal loto bayilerinden 1 yıl içinde bozdurabilirsiniz...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler