• 01-01-2025, 01:23:01
    #1
    450 tl.
    nereden alıyoruz
  • 01-01-2025, 01:23:23
    #2
    bana amorti cıktı 600 tl ceyrek nerde alacam bilemedim
  • 01-01-2025, 01:27:18
    #3
    fatih000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    450 tl.
    nereden alıyoruz
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana amorti cıktı 600 tl ceyrek nerde alacam bilemedim
    bileti aldığınız yerden, seyyar aldıysanız başka bilet satan yerlerden birine sorun
  • 01-01-2025, 01:34:09
    #4
    almadım, bilet parası kazandım
  • 01-01-2025, 01:36:27
    #5
  • 01-01-2025, 01:51:12
    #6
    Büyük çıkmış mahallemden birine. Sokakları geziyorum kutlama falan var mı diye 😂
  • 01-01-2025, 01:55:52
    #7
    450 TL lik ikramiye yok. bi yanlışlık olmasın ?
  • 01-01-2025, 02:53:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ciddi rakam kazanan var mı şundan. Hiç almadım babam alırdı 5-6 tane anca amorti çıkardı
  • 01-01-2025, 03:53:39
    #9
    1200 çeyrek de bana çıktı, idda ve sayısal loto bayilerinden 1 yıl içinde bozdurabilirsiniz...