ikramiye çıktı sonunda - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ikramiye çıktı sonunda
9
●
1.168
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ikramiye çıktı sonunda
1
2
01-01-2025, 06:14:20
#10
tanereker
Sorudata adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
450 TL lik ikramiye yok. bi yanlışlık olmasın ?
3 bilen 1800. arkadaşın bileti çeyrek olduğu için payına 450
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler