• 09-08-2009, 18:03:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Soru gayet basit! R10'da en sevdiğiniz 3 nick?

    Konu daha önce açılmış sanırsam ama bulamadım konuyu.Yeniden açtım..

    En sevdiğiniz 3 nick hangileri? Ben tarafsız olduğum için yazmayacam sizlerin görüşlerini bekliyorum Ayriyetten konuyu maxigeyik'e açtım biraz makara yaparız
  • 09-08-2009, 19:04:22
    #2
    ZorbAA, ZorbAA, ZorbAA...
  • 09-08-2009, 19:09:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Webengineer sadece geldi aklıma
  • 09-08-2009, 19:12:29
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tabii ki birinci ben. 2. 2Ekmek1Maltepe, 3. Boxer.
  • 09-08-2009, 19:15:15
    #5
    1.webenginar ben
    2.backdoor
    3.leet

    Çok şık nickler bence.
  • 09-08-2009, 19:24:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Radmin
    Fear ( Nicki kayıt etmiş daha girmemiş )
    Rap
  • 09-08-2009, 20:32:36
    #7
    hiçbiri :s
  • 09-08-2009, 21:28:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1-AVON çok jenerik bir nick
  • 09-08-2009, 21:32:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbiri :s
    Bu nasıl bir cevaptır.Biz anket yapmıyoruz ki?