Soru gayet basit! R10'da en sevdiğiniz 3 nick?

Konu daha önce açılmış sanırsam ama bulamadım konuyu.Yeniden açtım..

En sevdiğiniz 3 nick hangileri? Ben tarafsız olduğum için yazmayacam sizlerin görüşlerini bekliyorum Ayriyetten konuyu maxigeyik'e açtım biraz makara yaparız