Soru gayet basit! R10'da en sevdiğiniz 3 nick?
Konu daha önce açılmış sanırsam ama bulamadım konuyu.Yeniden açtım..
En sevdiğiniz 3 nick hangileri?

Ben tarafsız olduğum için yazmayacam sizlerin görüşlerini bekliyorum

Ayriyetten konuyu maxigeyik'e açtım biraz makara yaparız