Konu daha önce açılmış sanırsam ama bulamadım konuyu.Yeniden açtım..
En sevdiğiniz 3 nick hangileri?
Ben tarafsız olduğum için yazmayacam sizlerin görüşlerini bekliyorum
Ayriyetten konuyu maxigeyik'e açtım biraz makara yaparız
148
●5.378
Ben tarafsız olduğum için yazmayacam sizlerin görüşlerini bekliyorum
Ayriyetten konuyu maxigeyik'e açtım biraz makara yaparız