• 22-11-2024, 02:39:52
    #1
    uyuyalım yarın gene geliriz.
  • 22-11-2024, 02:44:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben uyumicam ihtiyar
  • 22-11-2024, 02:49:27
    #3
    uyku neydi nasıl bir şey bilmiyorum ?
  • 22-11-2024, 02:49:39
    #4
    yok uyumam.
  • 22-11-2024, 02:53:07
    #5
    Ben ameleyim uyumamam için para veriyorlar bana güvenligim
  • 22-11-2024, 02:59:44
    #6
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ameleyim uyumamam için para veriyorlar bana güvenligim
    ben güvenlik degilim ben uyuyabilirim
  • 22-11-2024, 03:00:28
    #7
    podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben güvenlik degilim ben uyuyabilirim
    Allah rahatlık versin hocam iyi uykular ben uyuyamam
  • 22-11-2024, 03:02:48
    #8
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahatlık versin hocam iyi uykular ben uyuyamam
    Herkes uyuyor bu saatte sende uyu güvenlik sağlamana gerek kalmaz
  • 22-11-2024, 03:04:29
    #9
    tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes uyuyor bu saatte sende uyu güvenlik sağlamana gerek kalmaz
    hocam işimiz uyuyamamak yapacak birşey yok 12 saat nobetim birde evden çok buradayım, alıstık artık