tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes uyuyor bu saatte sende uyu güvenlik sağlamana gerek kalmaz
hocam işimiz uyuyamamak yapacak birşey yok 12 saat nobetim birde evden çok buradayım, alıstık artık