Hiç tanımadığım bir numara, belki acil birşey oldu belki internetten sipariş verdiğim firma siparişle ilgili bilgi vermek için beni arıyordur diye mecburen açıyorum. Madem benim zamanımı çalıyorsun bende senin zamanını ve kaynaklarını çalıp ödeşirim diyerek 1 tuşlamaya başladım.
ortalama 30-40 sn sonra gerçek insan telefona bağlanıp konuşuyor. bende o esnada bilgisayarda müzik açıp ona dinletiyorum. alo, alo, alo beyfendi, alo, sesim geliyor mu, alo derken çat diye suratıma kapatıyor

kollektif olarak bu taktiği uygularsak eminim ki onlara ciddi maddi zarar veririz. sonuçta otomatik sekretere rastgele aratıp, 1 e basanları gerçek sekretere aktarıyorlar. bu durumda bütün aramalar gerçek sekretere düşerse sistemi felç edebiliriz

hadi R10 ve tüm 0850 telefon sapığı mağdurları birlik olup bunlarla mücadele edelim.
