• 19-11-2024, 10:52:36
    #1
    çok uzun süredir 0850 li numaralar internet taahhüt süreniz bitti veya kombi petek temizliği yaptırdınız mı diyerek arıyordu. randevu almak için 1 e tuşlayın anonsunu duyduktan sonra kapatıp numarayı engelliyordum ama baktım böyle olmuyor..
    Hiç tanımadığım bir numara, belki acil birşey oldu belki internetten sipariş verdiğim firma siparişle ilgili bilgi vermek için beni arıyordur diye mecburen açıyorum. Madem benim zamanımı çalıyorsun bende senin zamanını ve kaynaklarını çalıp ödeşirim diyerek 1 tuşlamaya başladım.

    ortalama 30-40 sn sonra gerçek insan telefona bağlanıp konuşuyor. bende o esnada bilgisayarda müzik açıp ona dinletiyorum. alo, alo, alo beyfendi, alo, sesim geliyor mu, alo derken çat diye suratıma kapatıyor
    kollektif olarak bu taktiği uygularsak eminim ki onlara ciddi maddi zarar veririz. sonuçta otomatik sekretere rastgele aratıp, 1 e basanları gerçek sekretere aktarıyorlar. bu durumda bütün aramalar gerçek sekretere düşerse sistemi felç edebiliriz

    hadi R10 ve tüm 0850 telefon sapığı mağdurları birlik olup bunlarla mücadele edelim.
  • 19-11-2024, 10:55:27
    #2
    İşte gerçek bir devrimci tebrikler yoldaş
  • 19-11-2024, 10:56:31
    #3
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    100'ü geçti engellediğim numaralar, bıkmadan, usanmadan devam ediyorlar.
  • 19-11-2024, 11:02:53
    #4
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    şikayet edin diyeceğim de Belkide her birisi Kurban Numaları xx bir vatandaşın üzerine alıp firmalar kullanıyor numarayı açınca da firma ismi de belirtilmiyor o sebeple numara sahıbının başı belaya giriyor ama
    Duyarlı olmak gerekır aslında bu konularda

    Geçenlerde Annem ECA Kombi yetkili servisi diye googleye yazmiş en üstte 0850 sponsorlu reklam Eca kombi yetkili servisi yazıyor altında eca.com.tr yazıyor Annemde Üsttekıne tıklamış aramiş Bilmeyerek Allahtan farkettık Yoksa neler olurdu kim bilir o sebeple duyarlı ve dıkkatlı olmak farklı yerlere tıklamamak gerekır.
  • 19-11-2024, 11:04:54
    #5
    Tebrikler çok mantıklı. Bende artık bıktım ve sekretere bağlanmak için tuşlamaya başladım. Sekretere saydırıp git kendine adam gibi bir iş bul falan deyip bir daha aramamalarını söyledim. Şimdi çok nadir arıyorlar, gene sekretere bağlanmak için tuşluyorum ancak bağlanmıyor suratıma kapanıyor
  • 19-11-2024, 11:22:02
    #6
    bir de ilk sayfa google işletme süreniz bitmiştir. silinmemesi için para isteyip kandırmaya çalışıyorlar. sağolsun data satan abilerimiz sayesinde google işletmelerde numarası olan benim gibilerin telefonları susmuyor. illa ki bunlara da sıra gelecektir. kafes-8454 operasyonuyla göz altına alınacaklardır ama ben polisime yardımcı olmak için bazı arayan numaraları ve internetteki satış konularını cimerden şikayete başladım, dört tanesi içinde dönüş aldım. bekliyorum
  • 19-11-2024, 11:23:50
    #7
    hiç bir şeye tıklamıyorum aramanın ekran görüntüsünü alıp anında Ticari İleti Şikayet Sistemi ne gönderiyorum onlar uğraşsın ama bi şu bahis ve *********** sms ve aramalarını şikayet edemiyoruz en çok ta o zoruma gidiyor şikayet etsemde 6563 Sayılı Kanun kapsamında olmadığından işleme alınmamıştır diye uyarı ile şikayeti kapatıyorlar. resmen bahis oynamaya ve dolandırmaya devam edin demek gibi birşey.