Tebrikler çok mantıklı. Bende artık bıktım ve sekretere bağlanmak için tuşlamaya başladım. Sekretere saydırıp git kendine adam gibi bir iş bul falan deyip bir daha aramamalarını söyledim. Şimdi çok nadir arıyorlar, gene sekretere bağlanmak için tuşluyorum ancak bağlanmıyor suratıma kapanıyor