Duyduğun En İyi Espri ?
41
●1.913
- 03-08-2009, 22:16:39Üyeliği durdurulduEvet arkadaşlar, duyduğunuz en iyi esprileri paylaşın.
- 03-08-2009, 22:38:16Üyeliği durdurulduAdam bara girmiş barmene:
-Derhal bana limonsuz votka getir demiş...
Hemen geçip bir yere oturmuş...
Arkasından geçip gelen barmen:
-Efendim limon kalmamış portakal var. Acaba portakalsız getirsem olur mu? - 03-08-2009, 22:45:10CMYLMZ
geçen gün gazetede okudum
İnsanlık yaşı 400 olcakmış
ertesi gün
ama emeklilik yaşı 370
herkezin girdiği çok güzel bi sınav var ona bende girdim "Yerleştirme Sınavı"
bi gün sordum böle gösteride bizim ülkede sperm bankası varmı die yok dediler bende dedim olmaması daha iyi çünkü adında banka lafı geçtiği için hortumlarlar
alıntı
- 03-08-2009, 22:45:52
- 03-08-2009, 23:02:23Üyeliği durdurulduBunun yeni versiyonu var.garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya şimdi beni kim arar
Funda Arar
- 03-08-2009, 23:10:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hande mi yener funda mı arar hayır seray sever bu 3 ünü önce nejat işler sonra ahmet çakar. bu geyik celali bayar , bu geyiğe dayanamayan ferhat göçer , yıllar sonra bunlar tarih olur , tarihi de gönül yazar mehmet okur. bütün bu söylediklerime de kadir inanırreaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

