• 03-08-2009, 22:16:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar, duyduğunuz en iyi esprileri paylaşın.
  • 03-08-2009, 22:18:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Buna kim inanır
    Kadir inanır

    Biraz bayat ama idare eder, Burhan soyleyince daha bi güzel oluyor
  • 03-08-2009, 22:38:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adam bara girmiş barmene:
    -Derhal bana limonsuz votka getir demiş...

    Hemen geçip bir yere oturmuş...

    Arkasından geçip gelen barmen:

    -Efendim limon kalmamış portakal var. Acaba portakalsız getirsem olur mu?
  • 03-08-2009, 22:44:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçen arkadaşın yaptıgı espri..

    Ben: özenc olim bak kankan la(köpegi göstererek)
    Özenc: (sırtını dönerek) Yok hacı ya ben onla küsüm
  • 03-08-2009, 22:45:10
    #5
    CMYLMZ

    geçen gün gazetede okudum

    İnsanlık yaşı 400 olcakmış

    ertesi gün

    ama emeklilik yaşı 370

    herkezin girdiği çok güzel bi sınav var ona bende girdim "Yerleştirme Sınavı"

    bi gün sordum böle gösteride bizim ülkede sperm bankası varmı die yok dediler bende dedim olmaması daha iyi çünkü adında banka lafı geçtiği için hortumlarlar

    alıntı
  • 03-08-2009, 22:45:52
    #6
    al sana en güzel espri

    https://www.r10.net/maxigeyiq/174589-...uper-oldu.html
  • 03-08-2009, 22:47:49
    #7
    CMYLMZ
    sperm bankası devamı xD
    T.C
    Maltepe Başıbüyük şubesi
  • 03-08-2009, 23:02:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna kim inanır
    Kadir inanır
    Biraz bayat ama idare eder, Burhan soyleyince daha bi güzel oluyor
    Bunun yeni versiyonu var.

    Ya şimdi beni kim arar
    Funda Arar
  • 03-08-2009, 23:10:29
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yeni versiyonu var.

    Ya şimdi beni kim arar
    Funda Arar
    hande mi yener funda mı arar hayır seray sever bu 3 ünü önce nejat işler sonra ahmet çakar. bu geyik celali bayar , bu geyiğe dayanamayan ferhat göçer , yıllar sonra bunlar tarih olur , tarihi de gönül yazar mehmet okur. bütün bu söylediklerime de kadir inanır