CMYLMZ

geçen gün gazetede okudum

İnsanlık yaşı 400 olcakmış

ertesi gün

ama emeklilik yaşı 370

herkezin girdiği çok güzel bi sınav var ona bende girdim "Yerleştirme Sınavı"

bi gün sordum böle gösteride bizim ülkede sperm bankası varmı die yok dediler bende dedim olmaması daha iyi çünkü adında banka lafı geçtiği için hortumlarlar

alıntı