CMYLMZ
geçen gün gazetede okudum
İnsanlık yaşı 400 olcakmış
ertesi gün
ama emeklilik yaşı 370
herkezin girdiği çok güzel bi sınav var ona bende girdim "Yerleştirme Sınavı"
bi gün sordum böle gösteride bizim ülkede sperm bankası varmı die yok dediler bende dedim olmaması daha iyi çünkü adında banka lafı geçtiği için hortumlarlar
alıntı