Biraz önce bir şikayet konusuna denk geldim allah affetsin çok güldüm ne bir teyit var ne ticaret yaptığı profilde bir iletişim adresi var 5 ticareti olan adama 10.000+ lira göndermiş arkadaş telegramda konuşup sonra skype'a geçmişler Telegramda biri mesajları temizleyince karşıdan da siliniyor bu yüzden her konuşmayı geçmişi dışa aktar yaparak deponuzda tutun ben her konuşmayı tutuyorum mesela başıma geliyor çünkü. Neyse tabi mağdurun elinde sadece skype kayıtları var onları atmış uyanık adam da doğal olarak benim böyle bir adresim yok diyor e profilinde de iletişim adresi yok zaten kanıtlayamaz hiçbir şekilde. Heyecanla okuyorken bir de ne göreyim adama daha önce de şikayet açılmış yine kanıt yetersizliğinden aynı bahanelerle kurtulmuş.
Buradan ne çıkarmak gerekir;
Teyitsiz İşlem Yapmayın.
Ticareti olmayan sadece ticari konu açmaya yetecek ticaret puanına sahip kişilere yüklü miktarda ödeme yapmayın.
Ticaret yapacağınız kişinin geçmişine profiline bakın onaysız kişilerle ticaret yapmayın.
Profilinde hiçbir bilgi olmayan kişilerle ticaret yapmayın.
Bir iş verirken kişi daha önce o işi yapmış mı en azından bir göz atın.
Hepinize güvenli ve iyi forumlar diliyorum.
Arkadaşa da çok geçmiş olsun.
Dede R10'un Bug'ını Bulmuş
17
●1.644
- 09-10-2024, 00:00:27İletişim bilgileri güncellendiğinde bildiğim kadarıyla log tutuluyor yönetim görebiliyordu nasıl gözden kaçmış şaşırtıcı
- 09-10-2024, 00:01:20Gözden kaçmıyor hocam adamın profilinde iletişim bilgisi yok olmayınca r10 bilemez doğal olarakfivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2024, 00:04:49Konuyu okuyunca anladım ortada hem illegal iş var hem de skype teklifini dolandırılan kişi verdiği için tg mesajları silinince gitmişmebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun ne diyelim
- 09-10-2024, 00:04:54kendini çok akıllı zanneden insanlar da var burda normalde 200 -300 liraya sattığı şeyi bilmediğini anlayınca 1500-2000 çeken dikkatli olmak lazım herkesi kendi gibi zannetmesin kimse.
- 09-10-2024, 00:38:44Evet Açıkça belli ama farkındaysanız kişileri açıkça belirtmedim moderatörler kesin bir karar vermedi sizden ricam da ssleri cevaptan kaldırmanızEnes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bilirsiniz suçlu biz oluruz
geçmiş olsun ne diyelim
parayı cebe atıp iz bırakmıyor galiba ama öyle bişey yapıyorsa r10 dan kaçışı olamaz.
