Biraz önce bir şikayet konusuna denk geldim allah affetsin çok güldüm ne bir teyit var ne ticaret yaptığı profilde bir iletişim adresi var 5 ticareti olan adama 10.000+ lira göndermiş arkadaş telegramda konuşup sonra skype'a geçmişler Telegramda biri mesajları temizleyince karşıdan da siliniyor bu yüzden her konuşmayı geçmişi dışa aktar yaparak deponuzda tutun ben her konuşmayı tutuyorum mesela başıma geliyor çünkü. Neyse tabi mağdurun elinde sadece skype kayıtları var onları atmış uyanık adam da doğal olarak benim böyle bir adresim yok diyor e profilinde de iletişim adresi yok zaten kanıtlayamaz hiçbir şekilde. Heyecanla okuyorken bir de ne göreyim adama daha önce de şikayet açılmış yine kanıt yetersizliğinden aynı bahanelerle kurtulmuş.
Buradan ne çıkarmak gerekir;
Teyitsiz İşlem Yapmayın.
Ticareti olmayan sadece ticari konu açmaya yetecek ticaret puanına sahip kişilere yüklü miktarda ödeme yapmayın.
Ticaret yapacağınız kişinin geçmişine profiline bakın onaysız kişilerle ticaret yapmayın.
Profilinde hiçbir bilgi olmayan kişilerle ticaret yapmayın.
Bir iş verirken kişi daha önce o işi yapmış mı en azından bir göz atın.
Hepinize güvenli ve iyi forumlar diliyorum.
Arkadaşa da çok geçmiş olsun.