Eskiden çok güzeldi şimdi bozdular 90'lı yıllarda.
Gecen gün lafı açıldı arkadasıma da dedim.Halleyin bisküvisinin tadıyla cici bebenin eski tadı aroması gelmiyor ağzıma dedim.Ozamanlar şimdinin haylayf bisküvisinin tadı vardı zannımca.Öyle bi aroma alıyordum 90 larda