• 10-09-2024, 11:11:10
    #1
    Kurumsal Üye

    Sonra birşey dediğimiz zaman biz suçlu oluyoruz 😁
  • 10-09-2024, 11:11:45
    #2
    Oo oo ooo geliyooor
  • 10-09-2024, 11:12:19
    #3
    vay be helal olsun baya gerçekçi olmuş
  • 10-09-2024, 11:17:13
    #4
    Hayırlı olsun
  • 10-09-2024, 11:19:30
    #5
    asdfadfafdssdfafds
  • 10-09-2024, 11:22:32
    #6
    Kım yaptı bu montajı Adam gelmedi daha ama gelebilir de.
  • 10-09-2024, 11:23:11
    #7
    100 liraya logo yapan mı shoplamış bunu
  • 10-09-2024, 11:31:46
    #8
    Beşiktaş ağır taştır, altında kalırsınız.
  • 10-09-2024, 12:11:37
    #9
    dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş ağır taştır, altında kalırsınız.
    Haberlerde gördüm.
    Konu sahibi taş altında kalmış.