• 26-07-2009, 23:31:57
    #1
    Kusura bakmayın biraz sinirlerim gerildi istemeden de olsa küfür ettim





  • 26-07-2009, 23:33:19
    #2
    aynen ya bende öle

    msne ekliolar

    selam canım nasılsın

    selam cam varmı

    selam naber

    selam nerden

    bıktım artık çoğuna küfür edip engeli basıyorum
  • 26-07-2009, 23:34:04
    #3
    Haha ananın camı var
  • 26-07-2009, 23:34:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hahaha
    geçmiş olsun.
    yorumsuz ne desem boş
  • 26-07-2009, 23:36:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    adam azmış yapçak birşey yok soyunucaksın
  • 26-07-2009, 23:45:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gereksiz konusma ve boş işler mod arkadaşlar böyle birşey yazcaklarını aklımın ucundan geçmezdi saygılar
  • 26-07-2009, 23:47:21
    #7
    sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz konusma ve boş işler mod arkadaşlar böyle birşey yazcaklarını aklımın ucundan geçmezdi saygılar
    sanki sana yapmışlar gibime geliyor ?
    böyle konuştuğuna göre
  • 26-07-2009, 23:48:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah kurtarsın ne Diyeyim Bölelerini çok sevecen kucaklayacan hatta topluma faydalı olsun diye anlayan anladı ))
  • 26-07-2009, 23:50:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki sana yapmışlar gibime geliyor ?
    böyle konuştuğuna göre
    yok gereksiz konusma forumda o kadar gereksiz kişiler var
    çif üyelikli kişiler var onları bakcaklarına bu gibi boş işler ugraçıyor
    bu tabi bana düşmez sadece kendi fikrimi beyan ettim