Akıllısı beni bulmazki :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Akıllısı beni bulmazki :(
19
●
1.134
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Akıllısı beni bulmazki :(
1
2
3
26-07-2009, 23:31:57
#1
TrueLove
Kusura bakmayın biraz sinirlerim gerildi istemeden de olsa küfür ettim
26-07-2009, 23:33:19
#2
sefakavil
aynen ya bende öle
msne ekliolar
selam canım nasılsın
selam cam varmı
selam naber
selam nerden
bıktım artık
çoğuna küfür edip engeli basıyorum
26-07-2009, 23:34:04
#3
FOX
Haha ananın camı var
26-07-2009, 23:34:19
#4
WebShare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hahaha
geçmiş olsun.
yorumsuz ne desem boş
26-07-2009, 23:36:24
#5
JustGo
Üyeliği durduruldu
adam azmış yapçak birşey yok soyunucaksın
26-07-2009, 23:45:30
#6
sonymuzik
Üyeliği durduruldu
gereksiz konusma ve boş işler mod arkadaşlar böyle birşey yazcaklarını aklımın ucundan geçmezdi saygılar
26-07-2009, 23:47:21
#7
WebShare
sonymuzik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gereksiz konusma ve boş işler mod arkadaşlar böyle birşey yazcaklarını aklımın ucundan geçmezdi saygılar
sanki sana yapmışlar gibime geliyor ?
böyle konuştuğuna göre
26-07-2009, 23:48:44
#8
Abys
Üyeliği durduruldu
Allah kurtarsın ne Diyeyim Bölelerini çok sevecen kucaklayacan hatta topluma faydalı olsun diye anlayan anladı
))
26-07-2009, 23:50:24
#9
sonymuzik
Üyeliği durduruldu
WebShare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sanki sana yapmışlar gibime geliyor ?
böyle konuştuğuna göre
yok gereksiz konusma forumda o kadar gereksiz kişiler var
çif üyelikli kişiler var onları bakcaklarına bu gibi boş işler ugraçıyor
bu tabi bana düşmez sadece kendi fikrimi beyan ettim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler