• 26-07-2009, 23:50:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Haha, geçmiş olsun.
  • 26-07-2009, 23:54:40
    #11
    En sinir olduğum şeydir. Direk Delete
  • 26-07-2009, 23:58:16
    #12
    Misafir
    töbe töbe ne aptal insanlar var :@
  • 27-07-2009, 00:07:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    töbe töbe ne aptal insanlar var :@

    Ya Gülmekden koptum Vala Demekki arkadasın canı modaratör çekmiş töbe ya töbe Ne günlere kaldık :@
  • 27-07-2009, 00:13:35
    #14
    ne abaza adamlar var su alemda ya.!

    töbe töbe bişiy yazıcam ama uygun olmaz
  • 27-07-2009, 00:16:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben görmedim resim falan varsa.

    Küfür etmişsin kendini banlaman lazım 2 gün.
  • 27-07-2009, 02:23:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imza'dan msn sil bence ipini koparan ekler
  • 27-07-2009, 02:27:32
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    İmzaya koymuşsun msni benim bile tekrar ekleyeyip ütü yapsana bana diyesim geldi
  • 27-07-2009, 02:43:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Zaaa, TrueLove sen bayanmıydın yav

    Erkek gibisin maşşallah