Eskiden çok güzeldi tasarımın. Sanki Nasa'nın yönetim paneline giriyormuş gibi hissettiriyordun. Özledim seni geri gel...

https://www.youtube.com/watch?v=AajJVBE6c7s

https://www.youtube.com/watch?v=AajJVBE6c7s
YEF DİGİTAL bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.

