hocam NASA’nın panelini gördünüz mü ? 😂

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden çok güzeldi tasarımın. Sanki Nasa'nın yönetim paneline giriyormuş gibi hissettiriyordun. Özledim seni geri gel...




https://www.youtube.com/watch?v=AajJVBE6c7s