Konu
Özledim artık geri gel...
13-08-2024, 22:08:26
#7
Harunsaglmm
hocam NASAnın panelini gördünüz mü ? 😂
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden çok güzeldi tasarımın. Sanki Nasa'nın yönetim paneline giriyormuş gibi hissettiriyordun. Özledim seni geri gel...
https://www.youtube.com/watch?v=AajJVBE6c7s