• 15-07-2009, 02:57:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş sanki daha önce okumuştum bunları öyle hatırlar gibi oldum
  • 15-07-2009, 03:28:14
    #11
    Yıl 2006 falandı sanırım genel forumlarda gezerken bunu sık sık okurduk.Taa o seneden bu seneye hala taptaze ve güldürüyor.Ne güzel


    Alıntı
    Kullanıcı : Hocam bi dakika bakar mısın ?
    Forum yoneticisi: Ne var *** üser
    Kullanıcı : Hocam windows bölümünde bir soru sormuştum.Kimse cevaplamamış.Çok acil hocam ya bi cevaplasan diyordum.
    Forum yoneticisi: Ben anlamaz windowzdan kurban
    Kullanıcı : ee iyi de sen windows bölümünde moderatorsun
    Forum yoneticisi: ha o mu? Admin bizin halaoğlu oli.Sağolsun bizi kırmadı, beni de moderator mu ne diyin, işte ondan şeyyettirdi
    Kullanıcı : Hönk !
  • 15-07-2009, 10:57:04
    #12
    Alıntı
    Kullanıcı : Haci program isteklerimizi burada mi yapiyoruz.
    Forum yoneticisi: evet
    Kullanıcı : O zaman siradaki program sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
    Forum yoneticisi: Banned !
    harikaydı
  • 15-07-2009, 11:42:45
    #13
    ben en çok konu içinde kalan arkadaşa bayıldım
  • 15-07-2009, 11:46:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    **************
    Kullanıcı : Hocam actigim konuyu kilitlemissin ya
    Forum yoneticisi: ee
    Kullanıcı : Bizim bir arkadas icerde kalmis , ustune kilitlemissin konuyu, bi aç da cikiversin ehuehuehu
    Forum yoneticisi: Banned !
    **************
  • 15-07-2009, 11:50:11
    #15
    Hepsini okudum. Çok güzeller gerçekten. Daha önceden bir yerlerde okumuştum ama yinede güldüm
  • 15-07-2009, 12:51:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    harika olmuş süper
  • 15-07-2009, 22:19:14
    #17
    Berbat espiriler banned+rep
  • 15-07-2009, 22:28:46
    #18
    iğrenç ve ötesi bi ara benzeri başımdan geçti