Yıl 2006 falandı sanırım genel forumlarda gezerken bunu sık sık okurduk.Taa o seneden bu seneye hala taptaze ve güldürüyor.Ne güzel
Alıntı
Kullanıcı : Hocam bi dakika bakar mısın ?
Forum yoneticisi: Ne var *** üser
Kullanıcı : Hocam windows bölümünde bir soru sormuştum.Kimse cevaplamamış.Çok acil hocam ya bi cevaplasan diyordum.
Forum yoneticisi: Ben anlamaz windowzdan kurban
Kullanıcı : ee iyi de sen windows bölümünde moderatorsun
Forum yoneticisi: ha o mu? Admin bizin halaoğlu oli.Sağolsun bizi kırmadı, beni de moderator mu ne diyin, işte ondan şeyyettirdi
Kullanıcı : Hönk !