• 04-06-2024, 16:06:12
    #1
    Foruma bir girdim sayfa full şikayet konusu yine neler olmuş 😅🤣
  • 04-06-2024, 16:07:06
    #2
  • 04-06-2024, 16:10:14
    #3
    Beni edebilirsiniz.
  • 04-06-2024, 16:11:20
    #4
    Valla hocam r10da son zamanlarda şikayet konuları epey bir arttı
  • 04-06-2024, 16:12:10
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni edebilirsiniz.
    Sizi niye edeyim hocam kaliteli iş yapıyor bu kadarı fazla mi diyeyim 🤣
  • 04-06-2024, 16:12:53
    #6
    EkinoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam r10da son zamanlarda şikayet konuları epey bir arttı
    Üst üste olmuş bir de spam sandım farklı farklı kişilermiş.
  • 04-06-2024, 16:14:47
    #7
    Kurumsal PLUS
    Böyle bir konu açtığınız için size şikayet konusu açıyorum hocam bilginiz olsun
  • 04-06-2024, 16:17:04
    #8
    Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir konu açtığınız için size şikayet konusu açıyorum hocam bilginiz olsun
    Açın hocam sizde açın
  • 04-06-2024, 16:18:14
    #9
    Growth Manager
    demek ki iş çok