Konu
Bende mi birini şikayet etsem?
04-06-2024, 16:12:53
#6
Zienmedia
EkinoX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla hocam r10da son zamanlarda şikayet konuları epey bir arttı
Üst üste olmuş bir de spam sandım farklı farklı kişilermiş.