• 12-07-2009, 20:52:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yaz aylarıydı 19 aralık gibi hatırlıyorum.
    Telefon geldi bir ses
    ben bill gatesin danısmanıyım dedi Patron senle görüşecekms dedi
    Ben ise kaba bir sesle
    selamun aleykum kardass dedim
    bill gates aleykum selam dedi.sonra basladı söze
    "Microsoft batmak üzere windows 23 ü cıkardık herkez hala w.arez xp kullanıyor dedi"
    Ben ise ne yapabileceğimi sordum
    "abi dedi askari ücretler geçimimi sağlayamıyorum bir zaman sizin orda dansöze bir çanta para vermiştim o dansözü bulabilirimsin dedi"
    Ben nazik bir sesle
    kapat telefonu ded1m
    Ve 6521 ekran plazmamda recep ivedik 12 filmini izledim
  • 12-07-2009, 20:57:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sene on dokuz çift sınır ,elektrik yok mum ışığında televizyon izliyoruz hikayesi gibi.. Dha güzel şeylere yönelin
  • 12-07-2009, 21:01:24
    #3
    çok Casper mı izledin ?
  • 13-07-2009, 02:41:42
    #4
    Vay be ne macera yaşamıssın.

    <kd>*oku çıktı maxi geyiğinde</kd>
  • 13-07-2009, 08:37:41
    #5
    durakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz aylarıydı 19 aralık gibi hatırlıyorum.
    Telefon geldi bir ses
    ben bill gatesin danısmanıyım dedi Patron senle görüşecekms dedi
    Ben ise kaba bir sesle
    selamun aleykum kardass dedim
    bill gates aleykum selam dedi.sonra basladı söze
    "Microsoft batmak üzere windows 23 ü cıkardık herkez hala w.arez xp kullanıyor dedi"
    Ben ise ne yapabileceğimi sordum
    "abi dedi askari ücretler geçimimi sağlayamıyorum bir zaman sizin orda dansöze bir çanta para vermiştim o dansözü bulabilirimsin dedi"
    Ben nazik bir sesle
    kapat telefonu ded1m
    Ve 6521 ekran plazmamda recep ivedik 12 filmini izledim
    Geçen benide aradı pardon ödemeli attı rehberdende silmiştim numarasını o kadar çaldırınca dayanamadım açtım benden senin telefon numaranı istedi demek o yüzdenmiş...
  • 13-07-2009, 10:38:18
    #6
    bu bill gatesde cok ezik be