Yaz aylarıydı 19 aralık gibi hatırlıyorum.
Telefon geldi bir ses
ben bill gatesin danısmanıyım dedi Patron senle görüşecekms dedi
Ben ise kaba bir sesle
selamun aleykum kardass dedim
bill gates aleykum selam dedi.sonra basladı söze
"Microsoft batmak üzere windows 23 ü cıkardık herkez hala w.arez xp kullanıyor dedi"
Ben ise ne yapabileceğimi sordum
"abi dedi askari ücretler geçimimi sağlayamıyorum bir zaman sizin orda dansöze bir çanta para vermiştim o dansözü bulabilirimsin dedi"
Ben nazik bir sesle
kapat telefonu ded1m
Ve 6521 ekran plazmamda recep ivedik 12 filmini izledim
Geçen benide aradı pardon ödemeli attı rehberdende silmiştim numarasını o kadar çaldırınca dayanamadım açtım benden senin telefon numaranı istedi demek o yüzdenmiş...