Forumda 3commas üzerinden API trade yapan biri vardı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda 3commas üzerinden API trade yapan biri vardı
2
●
68
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Forumda 3commas üzerinden API trade yapan biri vardı
27-02-2024, 19:45:58
#1
fratkuru
Forumda daha önce denk geldiğim ve başarılı bulduğum bir arkadaş vardı. Kendisi binance API üzerinden 3commas ile bot entegrasyonu yapıyordu. Forumda araştırdım ama bulamadım kendisini. Buralardaysa ses verebilirse 😊🌹
17-11-2024, 14:26:57
#2
Enginerdebil
@
songuku
; Hocam bu konuda size destek verebilir, forumun en yetkin kişilerindendir.
17-11-2024, 14:39:43
#3
songuku
Etiket için teşekkür ediyorum. Müsait olduğunuzda buradan ya da özelden ulaşabilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler