Konu
Forumda 3commas üzerinden API trade yapan biri vardı
27-02-2024, 19:45:58
#1
fratkuru
Forumda daha önce denk geldiğim ve başarılı bulduğum bir arkadaş vardı. Kendisi binance API üzerinden 3commas ile bot entegrasyonu yapıyordu. Forumda araştırdım ama bulamadım kendisini. Buralardaysa ses verebilirse 😊🌹