Merhabalar,
Günlerdir forumun yarısından çoğu karakol tarafından aranmış. Peki ben niye aranmadım?
Ben bu forumun üyesi değil miyim? Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil miyim?
Ben mi arasam acaba karakolu? ayıp ettiniz diye...
Can sıkıcı bir durum.
Arkadaşlar karakol tarafından aranmadım
8
●448
- 02-02-2024, 16:01:02
- 02-02-2024, 16:01:55Bence bu mizah yeteneğiyle derhal tutuklanmalısın hocam hiç aramalarına gerek yok, git teslim ol
- 02-02-2024, 16:03:21
- 02-02-2024, 16:03:45Çekemediniz değil mi mizah yeteneğimi? Kıskananlar çatlasın.DijitalMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu fikir değerlendirilmesi gerekiyor.sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


