• 02-02-2024, 16:01:02
    #1
    Merhabalar,

    Günlerdir forumun yarısından çoğu karakol tarafından aranmış. Peki ben niye aranmadım?
    Ben bu forumun üyesi değil miyim? Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil miyim?

    Ben mi arasam acaba karakolu? ayıp ettiniz diye...
    Can sıkıcı bir durum.
  • 02-02-2024, 16:01:55
    #2
    Bence bu mizah yeteneğiyle derhal tutuklanmalısın hocam hiç aramalarına gerek yok, git teslim ol
  • 02-02-2024, 16:02:19
    #3
    Karakoldan arananlar diye bir kategori mi açılsa acaba
  • 02-02-2024, 16:03:21
    #4
    Hahaha aynen katılıyorum.

    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakoldan arananlar diye bir kategori mi açılsa acaba
  • 02-02-2024, 16:03:31
    #5
    telefonunu yaz arıyorum
  • 02-02-2024, 16:03:45
    #6
    DijitalMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu mizah yeteneğiyle derhal tutuklanmalısın hocam hiç aramalarına gerek yok, git teslim ol
    Çekemediniz değil mi mizah yeteneğimi? Kıskananlar çatlasın.

    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakoldan arananlar diye bir kategori mi açılsa acaba
    Bence bu fikir değerlendirilmesi gerekiyor.
  • 02-02-2024, 16:04:54
    #7
    inanmıyonmu benim olduğuma ? bak resmimi koyuyoruz yaz telefonunu arıycam

  • 02-02-2024, 16:05:59
    #8
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanmıyonmu benim olduğuma ? bak resmimi koyuyoruz yaz telefonunu arıycam

  • 03-02-2024, 04:40:44
    #9
    Hayrola klavyeyi tuşlarken plastik mavi eldiven giymediniz mi yoksa?