Konu
Arkadaşlar karakol tarafından aranmadım
02-02-2024, 16:01:02
#1
dijitalartiz
Merhabalar,
Günlerdir forumun yarısından çoğu karakol tarafından aranmış. Peki ben niye aranmadım?
Ben bu forumun üyesi değil miyim? Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil miyim?
Ben mi arasam acaba karakolu? ayıp ettiniz diye...
Can sıkıcı bir durum.