Hacker Abimizin İletisi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hacker Abimizin İletisi :D
23
●
676
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hacker Abimizin İletisi :D
1
2
3
16-06-2009, 16:55:28
#1
keskin_root
Üyeliği durduruldu
Biz şimdi hayatı şifrelimi yaşıyoruz ?
16-06-2009, 18:25:43
#2
M.Arıkcan
Butür konulara anlam veremiyorum bu kişi büyük ihtimal senin kişi listende mevcut peki bu adamı hâla neden kişi listende tutuyorsun?
16-06-2009, 19:52:49
#3
Faggo
Üyeliği durduruldu
KraLResim.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Butür konulara anlam veremiyorum bu kişi büyük ihtimal senin kişi listende mevcut peki bu adamı hâla neden kişi listende tutuyorsun?
Katılmamak mümkün değil..
16-06-2009, 20:27:54
#4
pLive
Üyeliği durduruldu
Manyagın tekimi bu. Bişey anlamadım yazdıgından
16-06-2009, 21:36:10
#5
PaSaSa
aslında güzel cümle kurmuş
ama eziğin teki olduğu belli
16-06-2009, 21:42:43
#6
akay45
Adam hayatı şifresiz yaşıyor işte daha ne yapsın
Master Hacker
16-06-2009, 21:44:47
#7
FuNch
edebiyatı sağlammış,tabi o söz ona ait ise
17-06-2009, 01:14:53
#8
pLive
Üyeliği durduruldu
biraz anlamaya calıstım. Önüne helen her şifreyi çözmek demek oldugunu mu anlatmaya calısıyor?
17-06-2009, 01:18:39
#9
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Offff lafa bak yahu elim ayağım titredi
Çakma polat alemdarlar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler