Hacker Abimizin İletisi :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hacker Abimizin İletisi :D
23
●
676
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hacker Abimizin İletisi :D
1
2
3
17-06-2009, 01:19:55
#10
closed
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
KraLResim.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Butür konulara anlam veremiyorum bu kişi büyük ihtimal senin kişi listende mevcut peki bu adamı hâla neden kişi listende tutuyorsun?
Haklısınız..
17-06-2009, 08:28:05
#11
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Bunlara Şaşıran Varmı Hala ?
17-06-2009, 09:01:23
#12
vibrissa
adam açıkca şifre mifre tanımam diyor
17-06-2009, 09:03:24
#13
Likeliness
Üyeliği durduruldu
Hürmetler abi, bizide kırsın mümkünse...
17-06-2009, 09:05:42
#14
ahtapot
şifremi çalsana dediğinde başka bir adresden seni ekler trojan atmaya çalışır
17-06-2009, 09:08:49
#15
cinbaba
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Offff lafa bak yahu elim ayağım titredi
Çakma polat alemdarlar
Polat da çakma
17-06-2009, 10:16:11
#16
HoST13
Yazın bunu bi yere kesin atasözü olacak.
17-06-2009, 10:31:23
#17
teknohaberci
romantik hacker
17-06-2009, 14:11:37
#18
nurettin
Birde büyüse kim bilir neler yapar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler