• 20-12-2023, 09:50:56
    #1
    Herkese merhabalar, uzun zamandır Zonguldak a gitme düşüncem vardı. Oraya gidebilmek için uzun zamandır para biriktiriyorum. Ailemi de alıp Zonguldak ta yeni bir hayata başlamak istiyorum. Banka hesabımda baya para var. Oraya gittiğimde iş bulamasam da bir süre idare eder edebilirim. Yalnız dil problem olabilir belki, Zonguldakça çok bilmiyorum ama geliştirebilirim. Haftaya Zonguldak vizem çıkıyor. Oraya gittiğimde bol bol fotoğraf atarım, gelişmeleri yine yazarım. En azından insana daha fazla değer verilen bir yer. Umarım bir gün hepiniz istediğiniz yerde olabilirsiniz. Teşekkürler.
  • 20-12-2023, 10:01:28
    #2
    Önce bi dil kursuna gidip zonguldakça öğrenmenizi tavsiye ederim yoksa günlük hayatınız çok zor
  • 20-12-2023, 10:02:35
    #3
    Zonguldakta yaşayan biri olarak merak etmene gerek yok eskisi olarak öyle farklı kelimler sık kullanmiyoruz sadece 60 yaş üstü kişilerden duyma ihtimaliniz var
  • 20-12-2023, 10:04:16
    #4
    haha süper
  • 20-12-2023, 10:06:32
    #5
    Hayaller, eleştirilerin karabulutlarını birer puzzle parçasına dönüştürerek, karmaşık bir resimde yol alır. Çözülmeyi bekleyen her parça, başarı hikayenin birer izini taşır.
  • 20-12-2023, 10:10:54
    #6
    Yozgat varken Zonguldak’a giden de ne biliyim…
  • 20-12-2023, 10:17:04
    #7
    çanakkaleye git. ömrün uzasın. netcen zonguldakta. yağmur bulut, bulut yağmur
  • 20-12-2023, 10:59:55
    #8
    Zonguldaklıların ortak özellikleri videosu bekliyoruz sizden.