Herkese merhabalar, uzun zamandır Zonguldak a gitme düşüncem vardı. Oraya gidebilmek için uzun zamandır para biriktiriyorum. Ailemi de alıp Zonguldak ta yeni bir hayata başlamak istiyorum. Banka hesabımda baya para var. Oraya gittiğimde iş bulamasam da bir süre idare eder edebilirim. Yalnız dil problem olabilir belki, Zonguldakça çok bilmiyorum ama geliştirebilirim. Haftaya Zonguldak vizem çıkıyor. Oraya gittiğimde bol bol fotoğraf atarım, gelişmeleri yine yazarım. En azından insana daha fazla değer verilen bir yer. Umarım bir gün hepiniz istediğiniz yerde olabilirsiniz. Teşekkürler.