• 28-02-2007, 15:55:28
    #19
    Alıntı
    Ve En iyisi;

    Eğer her bir windows kullanıcısı bilgisayarının bozulduğunu öne sürerek her kilitlenmede Microsoft'a 1$ lık tazminat davası açsa, Bill Gates 3 yılda iflas eder...
    Bunu yapsakmı acep
  • 28-02-2007, 16:00:32
    #20
    Misafir
    Okumustum bir yerde daha Hadi toplanıp dava açıp, batıralım
  • 28-02-2007, 18:54:35
    #21
    atmasyon istatistikler gibi geldi : D saol ya iyimiş
  • 28-02-2007, 21:30:01
    #22
    dava açmayı düşünenlere beni de yazın
  • 28-02-2007, 22:04:56
    #23
    50 milyar dolar olarak biliyorum bunun parasını ve 40 milyar dolarını bağış yapacaktı sanırım.
  • 28-02-2007, 22:31:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Arkadashlar Bill Gatess Öldü yarın New York'a Gidip Hepimiz Bill Gatess Diip Bağıracağız Lütfen herkes Katılsın
  • 01-03-2007, 11:49:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Beni evlatlık alsa

    Kızına bilgisayarı yasaklamış geçen gün tv de haberi çıkmıştı...
  • 01-03-2007, 16:19:34
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay be manyak para haaBiz onun saniyede kazandığını günlük kazansak yeter
  • 04-03-2007, 04:22:51
    #27
    iyisite.NET
    helal olsun keşke ona baba diyebilme fırsatımolsaydı