• 27-02-2007, 19:29:59
    #10
    )) Way Bea Adama Bak ..
  • 28-02-2007, 08:13:06
    #11
    qq
    Üyeliği durduruldu
    *** evladindan ekmek parasi iste vermez
  • 28-02-2007, 08:14:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    verirde bozuğu yoktur ki ;K
  • 28-02-2007, 08:17:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *** evladindan ekmek parasi iste vermez
    Kafanı kullan,
    Seninde olsun,
    Sende verme
  • 28-02-2007, 12:52:57
    #14
    CyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve En iyisi;
    Eğer her bir windows kullanıcısı bilgisayarının bozulduğunu öne sürerek her kilitlenmede Microsoft'a 1$ lık tazminat davası açsa, Bill Gates 3 yılda iflas eder...
    işte buna kesinlikle katılıyorum
  • 28-02-2007, 13:48:40
    #15
    cökmüs adam yaw yasından fazla gosterıyor
    madem o kadar zengınsın bızım koc gıbı turlara cıksana
    beyaz peynır+rakı+denız
    kel keyfım gel,ne ugrasıyon hala
  • 28-02-2007, 14:03:10
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten parasının büyük bir kısmını yardım fonuna ayırdı. İşlerden yavaş yavaş çekileceğini söyledi.
  • 28-02-2007, 15:40:47
    #17
    ve ölmü halinde parasının çoğu yardım kruluşlarına gidecek çocuklarına ise sadece cüzzi bi maaş başlanacak falan deniyodu dorumu ki acaba
  • 28-02-2007, 15:48:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    parayı gates vakfına verdi. kendi vakfına yani.