• 05-06-2009, 21:38:04
    #1
    Arkadaşlar bence sizin de benim gibi haftanın herhangi 1 gününü kötü hissettiğiniz vardır ben bunu paylaşayım dedim. acaba şans mı yoksa hakkaten kötü mü. en kötü günüm PERŞENBE. ( kimileri n ile kimileri m ile yazılır der)
    bi çok kızla çıktım gençlik işte
    yaklaşık 6 tane. sanırım.
    -hepsi perşembe günü bitti
    ben 22 yaşındayım. 12 seneden fazladır da gerçekten araba kullanırım. ehliyeti olup da araba kullanmasını bilmeyen varken polis amcalar :
    - bir perşembe günü hemde köyde hemde köylüm olan bir polis tarafından içeri atıldım
    -ben ölümüne bir fenerbahceliyim. bigün fenerin kupa maçı var. idda oynadım. kazansa 500 tl felan alacam. ( bundan 5 sene önce. tr de idda yok iken kıbrısta)
    işte o zamanlar 500 tl çok tabi. fener ne yaptı :
    -perşembe günü yine tabi. yenildi. parayı es geç de güzelim fener kupadan elendi.
    sesli chat sitem var. bir WEBMASTER olarak 9 aydır uğraştığım halde günde 100 tekilli bir sitem. 3-4 defa 1k-2k seviyesine çıktı. sonuç :
    -her seferinde bir perşembe günü site yetkilisi ile tartıştım oda giderken yanındakileri aldı. şimdi 100 tekil var.
    msn imde 250 kişi var. genellikle salı-çarşamba günü fazla konuşuyom neden anlamadım. çarşamba günü terslikler başlar ( perşembenin gelişi çarşambadan bellidir ) ve gün perşembe olunca mutlaka tartışırız kavga ederiz.
    -r10. r10 dan çok komik sebeplerden ama haksız sebeplerden dolayı 2 kere banlandım. 2 si de yanlış hatırlamıyorsam perşembe günü (görevli arkadaşlar aman ha )
    -dün ilk kez r10 da birini şikayet ettim. başım çok ağrıdı moralim bozuldu herkesin önünde yapmak istemeyeceğim bişeydi ama perşembeye denk geldi gene .
    - ve daha bi sürü şey
    her perşembe günü olduğunda arkadaşlarımı uyarıyorum hatta çoğunu uyarmaya bile gerek kalmıyor artık. biliyorlar ve kavga etmemek için elimizden geldiğince konuşmuyoruz
    sizin kötü gününüz nedir?
  • 05-06-2009, 21:41:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne perşembesi Perşembe kurtlar vadisi var
    -Erhan ölcekmi
    -iskender ölcekmi
    en kötü gün pazar yaırn okul war çünkü
  • 05-06-2009, 22:33:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okuL bittikten sonra her gün güzel
  • 05-06-2009, 23:28:58
    #4
    ben okul yokken çıldırıyom. hiç sevmem tatilleri
  • 05-06-2009, 23:29:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    salı günleri olsa gerek
  • 05-06-2009, 23:33:13
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Pazar günü saat 18.00 - 19.00 dan sonrası berbattır. Ertesi gün bir işiniz olmasa bile ilkokuldan beri pazar günü psikolojik olarak kötü bir etki bırakır insan üzerinde.
  • 05-06-2009, 23:36:45
    #7
    Salı günü 8-17 arası ders var .
    Finaller bitiyor ondan sonrası farketmez. Hergün aynı.
  • 05-06-2009, 23:58:18
    #8
    Kurumsal PLUS
    Cumartesi günü saat 23:30 dan Pazar günü saat 08:30 arası
  • 06-06-2009, 00:16:28
    #9
    hafta sonları güzel yaf. maçlar felan var