Haftanın en kötü günü? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Haftanın en kötü günü?
26
●
670
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Haftanın en kötü günü?
1
2
3
06-06-2009, 01:54:06
#10
yALovALi
Üyeliği durduruldu
Vize ve final olan günler çok berbat
onun dışında hergün güzel sınırsız uyku
06-06-2009, 01:59:33
#11
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cumartesi ve Pazar sabahlarını hiç sevmem
.
06-06-2009, 03:03:01
#12
was
Üyeliği durduruldu
pazar ve pazartesi
06-06-2009, 14:49:06
#13
infratime
Üyeliği durduruldu
Pazartesi günlerinden nefret ederim.
06-06-2009, 14:55:30
#14
PcKOnetwork
Pazar akşamlarından ve Pazartesi sabahlarından nefret ederim.
06-06-2009, 17:35:55
#15
QmerDesign
Üyeliği durduruldu
Cuma
06-06-2009, 19:57:49
#16
sanalmevzi
Perşembe günüydü..
Artık her gün harika
07-06-2009, 00:09:40
#17
Xeraa
Üyeliği durduruldu
Öncelikle salı, başıma gelen pis olayların çoğu salı günü gelmiştir. Daha sonra perşembe.
07-06-2009, 03:08:39
#18
forumbeta
Üyeliği durduruldu
bnm pzt.
Sitelerin hiti hep o gün düşük oluyor
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler