Google Analytics Ga4 den birtek Ben Mi Nefret Ediyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Analytics Ga4 den birtek Ben Mi Nefret Ediyorum?
4
●
170
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Google Analytics Ga4 den birtek Ben Mi Nefret Ediyorum?
10-10-2023, 04:03:03
#1
alisengul
Google hizmetlerinin neredeyse tamamıni severim kullanidim Yıllardırda analitik kullanıyorum fakat şu Ga4 geldi geleli beni inanılmaz geriyor ve hic kullanışlı bulmuyorum düzgün bir sistem bulsam hemen geçeceğim. Varmı sizinde benzer sorunlarınız?
10-10-2023, 04:12:55
#2
Misafir
biraz detaylandırılmış aslında
aynı her şey bro
biraz kurcala hemen alışıyorsun ya yeni sürüme
alisengul
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-10-2023, 04:51:45
#3
alisengul
İnan o görüntüyü gördüğüm an geriliyorum entegrasyon vs detayli olsa direkt Yandex metricaya gecerim
10-10-2023, 06:32:56
#4
Gerrard
yalniz degilsiniz
10-10-2023, 06:54:37
#5
alisengul
Gerrard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yalniz degilsiniz
görüntüsünün yanında hiç birşey dügün çalışmıyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler